ENEOS | oleje, mazivá, prevádzkové kvapaliny

(0) ks:
 x 

Váš nákupný košík je prázdny

Výrobca

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Vážení klienti,

v tomto informačnom memorande vám chceme poskytnúť podrobné informácie o spracúvaní vašich osobných údajov. Na úvod by sme vám chceli vysvetliť, prečo sme vás požiadali o súhlas so spracúvaním osobných údajov.

Hlavným cieľom uvedeného spracovania je hlavne zjednodušiť Vám ďalšie nákupy,konkrétne po prihlásení už nie je potrebné uvádzať Vaše fakturačné a dodacie údaje, ďalej poskytnúť Vám aj informácie o vašich doterajších objednávkach a ich stavoch. A aj  ponúknuť vám najnovšie informácie o aktuálnych a nových produktoch a službách. Ďalším cieľom je poskytovať časovo obmedzené ponuky a praktické informácie, a to v písomnej alebo elektronickej forme. Snažíme sa vytvárať ponuky na mieru na základe segmentácie a profilovania a prezentovať vám iba relevantné ponuky produktov a služieb, aby ste neboli zaplavení ponukami produktov, ktoré už máte k dispozícii alebo ktoré nevyhovujú vašim potrebám.

Od 25. 5. 2018 je v platnosti nariadenie Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES, je potrebné, aby sme od vás získali nový súhlas, ktorý zodpovedá novým požiadavkám.

Prečítajte si, prosím, nižšie uvedené informácie o spracúvaní osobných údajov, ktoré sme pripravili vo forme otázok, aby toto informačné memorandum bolo čo najviac prehľadné a praktické z hľadiska vyhľadávania informácií. Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k vami poskytnutému súhlasu, zavolajte nám alebo pošlite email.

 

OBSAH

  1. Kto je správca vašich osobných údajov? 
  2. Aké vaše osobné údaje spracúvame? 
  3. Z akých zdrojov osobné údaje pochádzajú? 
  4. Na aké účely ste poskytli svoj súhlas? 
  5. Prečo dochádza k profilovaniu a automatizovanému rozhodovaniu? 
  6. Ako dlho budeme spracúvať vaše osobné údaje? 
  7. Kto môže mať prístup k vašim osobným údajom? 
  8. Aké sú vaše práva pri spracúvaní osobných údajov? 
  9. Ako môžete odvolať súhlas so spracúvaním osobných údajov?  

 

  1. KTO JE SPRÁVCA VAŠICH OSOBNÝCH ÚDAJOV?

Správca osobných údajov je spoločnosť : IB -Auto s.r.o., ktorá určuje účel a prostriedky spracovávania osobných údajov.

 

  1. AKÉ VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE SPRACÚVAME?

Na marketingové účely spracúvame nasledujúce kategórie osobných údajov, ktoré nám pomáhajú určiť ponuku produktov a služieb, ktorá by sa vám mohla páčiť a riešiť vaše potreby.

■ Základné identifikačne údaje – meno, sídlo, dátum narodenia, adresa bydliska.

■ Kontaktné údaje – telefónne číslo, e-mailová adresa.

■ Informácie o využití produktov a služieb – aké služby ste u nás mali v minulosti, informácie o využívaní internetovej zákazníckej zóny. Na základe týchto údajov vám vieme odporúčať vhodné produkty a služby.

■ Informácie zo záznamov telefonických hovorov alebo iných interakcií s vami, napríklad pomocou e-mailu, chatu, SMS správ.

■ Geolokačné údaje – geolokačné údaje z webového prehliadača. Tieto údaje môžu zvyčajne slúžiť na odporúčanie kontaktu na najbližšieho sprostredkovateľa alebo pobočku.

  

  1. Z AKÝCH ZDROJOV OSOBNÉ ÚDAJE POCHÁDZAJÚ?

Osobné údaje uvedené v predchádzajúcom bode získavame priamo od vás. Tieto osobné údaje uvádzate v klientskej zmluve, prípadne ste ich uviedli na ďalších dokumentoch.

Osobné údaje môžu tiež pochádzať z verejne dostupných zdrojov, registrov a evidencií, napríklad z obchodného registra. Vaše osobné údaje tiež môžu pochádzať od tretích osôb, ktoré sú s nimi oprávnené zaobchádzať.

 

  1. NA AKÉ ÚČELY STE POSKYTLI SVOJ SÚHLAS?

Súhlas ste poskytli na marketingové účely, ktoré zahŕňajú nasledujúce činnosti:

■ ponuka produktov a služieb. Ponuky vám na základe vášho súhlasu môžeme poskytovať elektronickou formou, najmä formou e-mailových správ alebo správ posielaných na mobilné zariadenia cez telefónne číslo, prostredníctvom webovej klientskej zóny, písomnou formou alebo formou telefonického hovoru,

■ automatizované spracúvanie osobných údajov s cieľom prispôsobiť obchodnú ponuku vašim individuálnym potrebám,

■ prieskumy trhu a prieskumy spokojnosti zákazníkov s využívanými produktmi a službami.

Súhlas poskytnutý na marketingové účely je dobrovoľný. Je však nevyhnutný na to, aby sme vám mohli posielať individuálne ponuky produktov a služieb a našich obchodných partnerov. Bez takto poskytnutého súhlasu vám individuálne ponuky produktov a služieb nemôžeme poskytovať.

 

  1. PREČO DOCHÁDZA K PROFILOVANIU A AUTOMATIZOVANÉMU ROZHODOVANIU?

Naša spoločnosť sa vám snažia poskytovať individuálne upravené ponuky produktov a služieb. Z tohto dôvodu vaše osobné údaje na základe vášho súhlasu profilujeme. Na tento účel používame automatické informačné systémy, webové aplikácie alebo kalkulačky. Podľa toho vám posielame individualizované správy a ponuky produktov a služieb našej spoločnosti.

Automatické vyhodnocovanie (profilovanie) osobných údajov nám pomôže vás a vaše potreby lepšie spoznať, odhadnúť budúce konanie a podľa toho prispôsobiť naše produkty a služby.

 

  1. AKO DLHO BUDEME SPRACÚVAŤ VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE?

Súhlas ste udelili spoločnosti na obdobie trvania zmluvného vzťahu a na nasledujúcich 10 rokov od ukončenia takéhoto zmluvného vzťahu alebo do momentu, keď váš súhlas odvoláte.

Ak nie ste, ani sa nestanete klientom spoločnosti, váš súhlas bude v platnosti 10 rokov od udelenia alebo do momentu, keď ho odvoláte.

Po uplynutí príslušného času budú vaše osobné údaje vymazané, ale iba v rozsahu a na účely, pre ktoré podľa právnych predpisov nie je potrebný súhlas.

 

  1. KTO MÔŽE MAŤ PRÍSTUP K VAŠIM OSOBNÝM ÚDAJOM?

Na spracúvanie údajov na marketingové účely môžu mať k vašim údajom prístup aj ďalšie subjekty, ktoré spracúvajú osobné údaje ako tzv. sprostredkovatelia, ktorých úlohou je poskytovať služby spoločnosti. Napríklad to môžu byť externé spoločnosti, ktoré spravujú naše systémy alebo iné služby zabezpečujúce riadny chod spoločnosti a spracúvanie osobných údajov na marketingové účely. S uvedenými sprostredkovateľmi máme uzatvorenú zmluvu o spracúvaní osobných údajov, na základe čoho sú tiež povinní dodržiavať striktné pravidlá ochrany osobných údajov.

 

  1. AKÉ SÚ VAŠE PRÁVA PRI SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV?

Riadne spracúvanie vašich osobných údajov je pre spoločnosti v Slovenskej republike dôležité a ich ochrana je úplnou samozrejmosťou. Pri spracúvaní osobných údajov môžete uplatniť nasledujúce práva:

 

Informácie o spracúvaní vašich osobných údajov

Informácie zahŕňajú hlavne: identifikáciu a kontaktné údaje správcu, jeho zástupcu a prípadne aj zodpovednej osoby, účely spracúvania, kategórie dotknutých osobných údajov, príjemcu alebo kategórie príjemcov osobných údajov, informácie o prenose osobných údajov do tretích krajín, obdobie uchovávania osobných údajov, oprávnených správcov, zoznam vašich práv, možnosť obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov, zdroj spracovávaných osobných údajov, informácie o tom, či a ako dochádza k automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.

Právo na prístup k osobným údajom

Máte právo na potvrdenie toho, či osobné údaje sú alebo nie sú spracúvané a ak áno, máte prístup k informáciám o spracúvaní, kategóriách dotknutých osobných údajov, príjemcoch alebo kategóriách príjemcov, období uchovávania osobných údajov, ako aj právo na informácie o vašich právach, o práve podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov, informácie o zdroji osobných údajov, informácie o tom, či dochádza k automatizovanému rozhodnutiu a profilovaniu, informácie a záruky v prípade prenosu osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie. Máte právo na poskytnutie kópií spracúvaných osobných údajov.

Právo na opravu

Spracúvame vaše neaktuálne alebo nepresné osobné údaje? Zmenili ste, napríklad, adresu bydliska? Môžete si ich upraviť vo Vašom profile po prihlásení, alebo nás informujte o tom a my osobné údaje opravíme.

Právo na výmaz (právo byť zabudnutý)

V prípade že tak chcete urobiť, máte možnosť vymazať celý svoj profil a osobné údaje priamo v editácii, na konci svojho uživateľského profilu.

Právo na obmedzenie spracovania

Ak si želáte, aby sa vaše osobné údaje spracúvali výhradne na najnutnejšie zákonné účely alebo si želáte osobné údaje blokovať.

Právo na prenositeľnosť údajov

Ak si želáte, aby sme poskytli vaše osobné údaje inej spoločnosti, odovzdáme vaše osobné údaje v zodpovedajúcom formáte vami určenému subjektu, ak nám v tom nebudú brániť žiadne zákonné alebo iné významné prekážky.

Právo uplatniť námietku a automatizované individuálne rozhodovanie

Ak zistíte alebo sa domnievate, že osobné údaje spracúvame v rozpore s ochranou vášho súkromného a osobného života alebo v rozpore s právnymi predpismi, spojte sa s nami a požiadajte nás o vysvetlenie alebo odstránenie nevhodného stavu. Námietku môžete tiež uplatniť aj priamo proti automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.

Právo podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov

S vaším podnetom alebo sťažnosťou ohľadom spracúvania osobných údajov sa môžete kedykoľvek obrátiť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky so sídlom na adrese Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27.

Kde môžete práva uplatniť a sú tieto práva spoplatnené?

Jednotlivé práva môžete uplatniť vo vašom profile ako i v našej spoločnosti, a to telefonicky, poslaním e-mailu alebo písomnou žiadosťou zaslanou do sídla spoločnosti alebo na korešpondenčnú adresu.

Všetky informácie a vyjadrenia k právam, ktoré uplatníte, poskytujeme bezplatne.

Za aký čas môžete očakávať odpoveď od spoločnosti?

Vyjadrenia a prípadné informácie o prijatých opatreniach vám poskytneme čo najskôr, najneskôr však do jedného mesiaca. V prípade potreby a s ohľadom na zložitosť a počet žiadostí môžeme túto lehotu predĺžiť na dva mesiace. O predĺžení, vrátane uvedenia dôvodov, vás budeme informovať.

Hodnotenie používateľov: 2 / 5

Hviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Doprava :

  • 5,00 € : kuriér GLS
  • 0,00 € : osobný odber na prevádzke *

Platba : 

  • 0,00 € :  pri osobnom prevzatí tovaru,  na prevádzke* po telefonickej dohode.
  • -2% z ceny tovaru :  platba predom,  po odoslaní objednávky v pracovnej dobe, Vám mailom bude doručená faktúra. Po jej uhradení na účet : 000000000/0000, IBAN : SK0000000000 0000000 Vám bude zaslaný tovar do vlastných rúk bez dobierky.
  • 1,50 € : dobierka,  po odoslaní objednávky Vám zašleme v čo najkradšej dobe objednaný tovar, formou dobierky. Úhradu môžete urobiť hotovostne alebo platobnou kartou. Doba doručenia je závislá od času objednávky. Doručenie je zvyčajne od 24-72 hodín od objednania.

Doprava zadarmo :

  • Pre každú objednávku nad 72,00 € je doprava ZADARMO

* prevádzka : Galvániho 2/A Bratislava

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Používanie cookies

Jednotlivé stránky používajú cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Používaním stránok vyjadrujete súhlas s použitím cookies v súlade s  nastavením prehliadača. Ak navštívite naše webové stránky a v prehliadači je povolené prijímanie súborov cookie, považujeme to za prijatie našich podmienok používania súborov cookie. Inštrukcie na zmenu cookies nájdete v pomoci každého priehliadača.

Čo sú cookies?

Súbory cookie sú malé textové súbory, ktoré môžu byť do prehliadača odosielané pri návšteve webových stránok a ukladané do vášho zariadenia (počítača alebo do iného zariadenia s prístupom na internet, ako napr. smartphone alebo tablet). Súbory cookie sa ukladajú do priečinka pre súbory vášho prehliadača. Cookies obvykle obsahujú názov webovej stránky, z ktorej pochádzajú, platnosť a hodnotu. Pri ďalšej návšteve stránky webový prehliadač znovu načíta súbory cookie a tieto informácie odošle späť webovej stránke, ktorá pôvodne cookie vytvorila. Súbory „cookie“, ktoré používame, nepoškodzujú váš počítač.

Prečo používame cookies?

Cookies používame s cieľom optimálne vytvárať a neustále skvalitňovať naše služby, prispôsobiť ich vašim záujmom a potrebám a zlepšovať ich štruktúru a obsah. Doba, počas ktorej si informácie ponechávame, závisí od typu súborov cookie.

Na našich stránkach sú prepojenia a integrovaný obsah aj iných webových stránok. Preto môžu byť počas používania našich webových stránok vytvorené súbory cookies, ktoré nepodliehajú našej kobntrole. Ide napríklad o prípad, ak prezeraná webová stránka používa nástroj na analýzu alebo marketingovú automatizáciu od tretej strany (napríklad nástroje spoločností Google) alebo zobrazuje obsah webových stránok tretej strany, napr. YouTube alebo Facebook. To má za následok prijatie súborov cookie od týchto služieb tretích strán. Ak chcete vedieť, ako tieto tretie strany používajú súbory cookie, prečítajte sú zásady ochrany súkromia a zásady používania súborov cookie týchto služieb.

Ako môžete nastavenia cookies zmeniť?

Cookies, ktoré sa na webových stránkach používajú, si môžete nastaviť vo svojom webovom prehliadači. Väčšina internetových prehliadačov je pôvodne nastavená na automatické akceptovanie cookies. Toto nastavenie môžete zmeniť zablokovaním cookies alebo upozornením v prípade, že sa majú cookies poslať do vášho zariadenia.

Inštrukcie na zmenu cookies nájdete v pomoci každého prehliadača. Ak používate rozličné zariadenia na prístup k stránkam (napr. počítač, smartphone, tablet), odporúčame každý prehliadač na každom zariadení prispôsobiť vašim preferenciám cookies.

Budeme rešpektovať, pokiaľ si prednastavené nastavenie cookies zmeníte. Vypnutie niektorých cookies však môže mať dopad na funkčnosť našich webových stránok.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, alebo e-mailom) na adrese :
Richard Gajniak - CompServis, Železničiarov 296, 02801 Trstená,  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Na tento účel môžete použiť nižšie uvedený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.


VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

– Komu: Richard Gajniak - CompServis, Železničiarov 296, 02801 Trstená,  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

– Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby* : ..............

– Dátum objednania/dátum prijatia* ..............

– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

– Dátum ..............

* Nehodiace sa prečiarknite.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.
Zašlite nám tovar späť na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Všeobecné obchodné podmienky

1) Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou IB - Auto, s.r.o., SNP 1196/28, 026 01 Dolný kubín, IČO: 47 592 231 , zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu ŽILINA, odiel S.r.o., vložka 61447/L,  IČ DPH: SK2023994654 (ďalej len "predávajúci") a každou osobou, ktorá je kupujúcim tovaru ponúkaného predávajúcim na internetovej stránke predávajúceho www.eneos.sk typ internetového obchodovania B2B, B2C podľa Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len "kupujúci"), ktoré vznikajú pri kúpe uvedeného tovaru.

2.) Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa radia Všeobecnými obchodnými podmienkami, Reklamačným poriadkom pre internetový obchod www.www.eneos.sk.sk  (ďalej len "Reklamačný poriadok") a ustanoveniami príslušných právnych predpisov najmä Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č.250/2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode.

3) Kúpnou zmluvou sa rozumie zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa tovaru ponúkaného predávajúcim na internetovej stránke predávajúceho www.www.eneos.sk.sk  (ďalej len "tovar") uzavretá spôsobom podľa článku II. Všeobecných obchodných podmienok.

4) Na kupujúceho, ktorým je osoba nakupujúca tovar za účelom podnikania a nie za účelom osobnej spotreby fyzických osôb, sa nevzťahujú ustanovenia čl. VI. "Záruka a servis" a čl. VII. " Vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy" Všeobecných obchodných podmienok a ustanovenia Reklamačného poriadku. Zodpovednosť za vady tovaru sa v tomto prípade riadi ustanoveniami §422 a nasl. Obchodného zákonníka.

Článok II

Spôsob objednania tovaru a uzavretie kúpnej zmluvy

 1) Kupujúci si objednáva tovar po prihlásení na našu internetovú stránku www.eneos.sk  a prostredníctvom jednotlivých krokov na našej internetovej stránke predávajúci vytvára (ďalej len "objednávka") spôsobom určeným v nasledujúcich ustanoveniach tohto článku Všeobecných obchodných podmienok.

 2) Kupujúci vyplní všetky požadované údaje uvedené v objednávke. Pred definitívnym odoslaním objednávky má kupujúci možnosť objednávku a zadané údaje skontrolovať. Zmena vyplnených údajov je možná pomocou tlačidla ,,vymazať", ktorým  kupujúci vymaže obsah  riadku objednávky. Kupujúci potvrdí objednávku tlačidlom ,,objednať". Objednávka sa považuje za odoslanú, ak sa vám zmení  obrazovka a zobrazí sa hlásenie:,, Vaša objednávka s č.......... bola prijatá“. 

 3) Odoslanou objednávkou je kupujúci viazaný a môže ju odvolať len v prípade, ak toto odvolanie dôjde predávajúcemu skôr, ako predávajúci odošle e-mail s akceptáciou objednávky kupujúcemu.

Článok III

Cena a platobné podmienky

Prehľad možných spôsobov úhrad tovaru a ich ceny:  

- na dobierku,

- prevodom na účet 3253713758/0200  

- na faktúru, po dohode so spol. IB – Auto, s.r.o.  

- v hotovosti.

 1)Na tovar dodaný predávajúcim kupujúcemu formou dodacieho listu, musí byť vystavený daňový doklad do 14 dní od dodania tovaru.

 2) Faktúra na kúpnu cenu vystavená predávajúcim, ktorá bude zaslaná kupujúcemu spolu s tovarom, slúži zároveň i ako daňový doklad, plus dodací list.

 3)Ak nie je dohodnuté inak, štandardný spôsob doručovania faktúr  kupujúcemu je formou elektronickej pošty na e-mailovú adresu evidovanú u predávajúceho ako fakturačný e-mail.

 4)Faktúra so zaručeným digitálnym podpisom  vystavená predávajúcim a zaslaná na fakturačný e-mail kupujúceho,  slúži ako daňový doklad.

 5)Kupujúci je povinný na doručený e-mail s faktúrou reagovať, a to tým, že pošle predávajúcemu odpoveď o prečítaní a doručení faktúry na e-mailovú adresu predávajúceho.

 6)Kupujúci sa zaväzuje bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu ak  mu faktúra vystavená elektronicky so zaručeným podpisom nebola doručená. V prípade nesplnenia tejto oznamovacej povinnosti kupujúceho, nie je predávajúci povinný preukazovať odoslanie takejto faktúry a táto sa považuje za doručenú. 

Článok IV

Dodacia lehota a doprava tovaru

1) Tovar bude kupujúcemu dodaný v lehote uvedenej na internetovej stránke predávajúceho pri opätovnom otvorení objednávky.

 2) Doprava tovaru bude realizovaná našimi prepravcami  a spoločnosťami vykonávajúcu prepravu tovaru.  

 3) V prípade, že objednaný tovar nie je možné dodať v uvedenom termíne, bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti bezodkladne informovať spolu s informáciou o náhradnom termíne dodania, prípadne ponúkne iný výrobok, porovnateľný s pôvodným (zámena tovaru). V tomto prípade si však musí predávajúci vyžiadať súhlas kupujúceho.

 4) Dodacie podmienky a prechod nebezpečenstva škody na tovare pre akýkoľvek tovar dodaný predávajúcim na základe objednávok kupujúceho, sú stanovené v jednotlivých objednávkach. Pri dodaní tovaru našim dopravcom,  nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v mieste odovzdania tovaru uvedeného na dodacom liste. Ak miesto odovzdania tovaru nie je v dodacom liste určené, prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho  momentom prevzatia tovaru.

Článok V

Podmienky dodania tovaru

1) Predávajúci dodá tovar kupujúcemu až po úplnom zaplatení jeho kúpnej ceny, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

 2) Možnosti doručenia tovaru a poplatky za tieto služby (platí pre celú SR):

  1. a) doprava na adresu určenú kupujúcim - doprava IB – Auto, s.r.o. pri odbere nad sumu 100 EUR bez DPH – 0 EUR,
  2. b) doprava na adresu určenú kupujúcim EMS, GLS  - pri odbere do sumy  100 € bez DPH- 4,50 bez DPH €,
  3. c) doprava na adresu určenú kupujúcim EMS  - pri odbere nad sumu  100 € bez DPH- 0 bez DPH €,
  4. d) osobný odber  tovaru na ktorejkoľvek filiálke - pri platbe vopred.

Článok VI.

Záruka a reklamácie

1) Záruku na tovar predávajúci poskytuje podľa všeobecne záväzných právnych predpisov alebo po dobu uvedenú v dodacom liste, ktorá však nie je kratšia ako zákonná záručná lehota. Ak nie je v katalógu tovarov na internetovej stránke predávajúceho www.eneos.sk  alebo v dodacom liste uvedené inak, je záručná doba pri všetkých tovaroch podľa obchoného zákoníka 6 mesiacov, podľa občianskeho zákovíka 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

 2) Poskytnutá záruka sa vzťahuje na výrobné vady tovarov alebo iné vady, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom, mechanickým poškodením alebo opotrebovaním, živelnými pohromami , ako napríklad: úderom blesku či iným atmosférickým výbojom, ohňom či vodou alebo pôsobením iných neštandardných javov, ako napríklad prepätie v rozvodnej sieti.

 3) Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne v ktorejkoľvek filiálke predávajúceho na území celej SR.

 4)  Kupujúcemu zaniká právo na reklamáciu v prípade, že:

  1. a) nepredloží doklady o zaplatení, dodací alebo záručný list, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru,
  2. b) nedoručením reklamačného dokumentu opisujúceho závady,
  3. c) uplynutím záručnej doby tovaru,
  4. d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
  5. e) používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
  6. f) neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
  7. g) poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
  8. h) poškodením tovaru neodvrátiteľnými alebo nepredvídateľnými udalosťami,
  9. i) poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
  10. j) poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosferickou elektrinou alebo iným zásahom,

k)zásahom do tovaru neoprávnenou osobou  alebo neodbornou manipuláciou.

5)    Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. a) odovzdaním opraveného tovaru,
  2. b) výmenou tovaru,
  3. c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
  4. d) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 6) V prípade oprávnenej reklamácie, keď kupujúci uplatňuje reklamáciu priamo u predávajúceho, dopraví predávajúci opravený tovar kupujúcemu na vlastné náklady.

 7) K reklamovanému tovaru kupujúci priloží čitateľný originál alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru - faktúru a podrobný opis vady. Pokiaľ sa vada nevyskytuje trvalo, je nutné jednoznačne uviesť podmienky, pri ktorých sa prejavuje. 

Článok VII

Vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy

7.1. V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby oznámenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy a zakúpený tovar boli predávajúcemu doručené v uvedenej lehote.

 7.2. Kupujúci je povinný tovar vrátiť osobne do akejkoľvek filiálky predávajúceho na Slovensku. 

V prípade, že kupujúci využije právo na vrátenie tovaru, musí byť tovar nepoškodený, bez známok opotrebovania a v pôvodnom obale.

 7.3. Predávajúci tovar prekontroluje a preskúša. Pokiaľ bol tovar vrátený nepoškodený a neopotrebovaný, vráti predávajúci kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu tovaru v lehote do 15 dní od odstúpenia kupujúceho od zmluvy, a to buď odoslaním zaplatenej sumy poštovou poukážkou na adresu kupujúceho, alebo prevodom na účet kupujúceho. Pokiaľ by bol vrátený tovar akokoľvek  poškodený či opotrebovaný, vyhradzuje si predávajúci právo na náhradu škody, ktorú je oprávnený započítať oproti kúpnej cene. To neplatí, ak bol tovar vrátený z dôvodu, že mal vady, na ktoré sa vzťahuje záruka.

 7.4. Na tovar vracaný dodávateľovi po 10 dňoch od predaja bude účtovaný storno poplatok vo výške 20 percent.  

Článok VIII

Rozhodné právo

  1. Práva a povinnosti zmluvných strán výslovne zmluvou alebo týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami neupravené, sa riadia slovenskými  vnútroštátnymi právnymi predpismi. Dohovor OSN o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG) sa nepoužije.
  2. Všetky spory vzniknuté zo zmluvy alebo v súvislosti s ňou sa budú riešiť s konečnou platnosťou Rozhodcovským súdom. 

Článok IX

Ochrana osobných údajov

1)    Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo svojom informačnom systéme. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúceho predávajúcemu.

Článok X

Záverečné ustanovenia

1) Všeobecné obchodné podmienky sú záväzné odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke predávajúceho.

 2) Všeobecné obchodné podmienky platia v tom rozsahu a znení, v ktorom sú uvedené na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania objednávky kupujúcim.

 3) Odoslaním objednávky potvrdzuje kupujúci predávajúcemu, že akceptuje výšku ceny za objednaný tovar vrátane prípadných expedičných a dopravných nákladov, Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok predávajúceho v znení platnom k momentu odoslania objednávky.

 4) Predávajúci sa zaväzuje kúpnu zmluvu archivovať v elektronickej forme spolu s príslušnými Všeobecnými obchodnými podmienkami po dobu 5 rokov. Takto archivovaná zmluva nie je dostupná kupujúcemu.

 5) Kúpnu zmluvu podľa podmienok uvedených vo Všeobecných obchodných podmienkach je možné uzavrieť v slovenskom jazyku

6) Predávajúci si vyhradzuje právo meniť znenie Všeobecných obchodných podmienok.

IB – Auto, s.r.o. 

Orgán dozoru: 

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P.O.BOX B-89, 011 79 Žilina 1 

Odbor technickej kontroly výrobkov

 
 

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Engine oil: engine's lifeblood

Complex task in many different environments?

Performs

  • Lubrication
  • Cool
  • Protects against
    • wear
    • combustion acids
    • rust
  • Clean
  • Keeps contaminants / soot in oil
  • Hydraulic fluid for injectors etc.

Engines and engine oil

The engine is composed of following parts through which the engine oil flows.

Points

  • If engine is a heart, the engine oil is its blood.
  • Oil circulates in the engine and performs various functions.

Functions of engine oil

Points

  • Engine oil is necessary to maintain engine and enable it to function

How gasoline engine works

  • Gasoline engine produces power by repeat combustion of air-fuel mixture.
  • The air-fuel mixture is ignited by a spark at the spark plug.

Why new generation engine oils?

Significant changes in engines: stresses oil

Increasing

  • engine power
  • oil drain intervals
  • sump temperatures

Reducing

  • sump size
  • lower oil consumption

And finally biggest factor....

  • engine designs to meet low emission standards

Causes of engine failures

  • Improper maintenance
  • Incorrect oil used
  • Failure to change contaminated oils
  • Sludge deposits
  • Build-up of varnish
  • Oxidation & thickening of oil
  • Abrasive elements
  • Additive depletion
  • Oil pump failure

Why engine oil must be changed?

  • ctly as they each meet different performance requirements.

Why ATF and CVTF must be changed?

Deterioration of ATF and CVTF

The following are causes of ATF and CVTF deterioration:

  • Oxidation caused by the heat from driving
  • Consumption and breakdown of additives
  • Accumulation of moisture, metal wear particles and sludge

Symptoms Caused by Deterioration

The following symptoms will occur if the ATF or CVTF deteriorates.

  • Reduced acceleration
  • Reduced fuel efficiency
  • Increased shift shock

Points

  • ATF and CVTF need regular replacement to keep them in the best condition.

Hodnotenie používateľov: 5 / 5

Hviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívne

1. Japonský olej ? Naozaj to nie je čína ?

Áno, máte pravdu, nie je to Čína :)

2. Kto vyrába motorový olej Wolf

 Oleje a mazivá sú vyrábané v Belgickom meste Antverpy. Ja vyrábaný najmodernejšom závode na plnenie a miešanie oleja

 

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

VÁŽENÝ ZÁKAZNÍK,

napriek maximálnej snahe dodávať kvalitný tovar s dlhou životnosťou sa občas stane, že výrobok počas jeho záručnej doby je potrebné reklamovať, kvôli rôznym výrobným či iným vadám.

Pri reklamácii prosím vyplňte nasledovný formulár  [link : reklamačný formulár]  vo formáte PDF a zašlite nám ho na vlastné náklady spoločne s reklamovaným tovarom, kópiou kúpneho dokladu a kontaktu na našu adresu : 

IB-Auto s.r.o. Galvániho 2/A Bratislava 821 04 

NIKDY NEPOSIELAJTE TOVAR NA DOBIERKU !

Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.

Záručná doba :  Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia veci kupujúcim. Záručná doba je u všetkých výrobkov všeobecne 24 mesiacov (batérie 6 mesiacov) od dátumu kúpy podľa Občianskeho zákonníka a 12 mesiacov podľa Obchodného zákonníka, pokiaľ výrobca nestanoví záručnú dobu dlhšiu (reklamácia priamo v servise výrobcu). Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.

Záručný servis : Reklamácie vybavujete u predávajúceho alebo u autorizovaného servisu výrobcu uvedeného v dokumentácii o výrobku.

formlular

 

[link : reklamačný formulár]  

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

IB-AUTO s.r.o.

SNP 1196/28 026 01 Dolný Kubín

IČO: 47592231, IČ/DPH: SK2023994654

účet : VUB a.s., IBAN : SK000000000000000

mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

 

Filialka: Galvaniho 2/A, 821 04. Bratislava

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O.BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Odbor technickej kontroly výrobkov

Free shipping

DOPRAVA ZADARMO

Pre objednávky nad 72,00 €
 
Money

VRÁTENIE TOVARU

Do 14 dní bez udania dôvodu
 
Phone

GARANCIA DODANIA

Na tovar skladom do 48 hodín
 
Phone

PODPORA 24/7

Hotline : +421 905 320 109
 

Kontakt na nás

IB-AUTO s.r.o.
SNP 1196/28 026 01 Dolný Kubín
IČO: 47592231, IČ/DPH: SK2023994654
Filialka: Galvaniho 2/A, 821 04. Bratislava

telefón : +421 905 320 109
mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
web : www.eolej.sk

Môj účet

Prihlásenie